۱۳۸۸ مرداد ۱۶, جمعه

سنجاقکم


گاهی لازم است که برای آموزش کودکان بخصوص پیش دبستانی و سالهای اول و دوم دبستان مطالب علمی مثل آشنایی با جانوران و گیاهان از روش داستان گویی استفاده کرد। و با نشان دادن تصاویر رنگی و انداختن تصاویر روی پرده و... با کمک وسایل تکنولوژی آموزشی و ... استفاده نمود قبلا برای کودکان عزیز داستان های مثل من خورشیدم ، من روزی درخت بلوط بودم و... نوشته و در وبلاگ های بلا گفا و بلا گر و... ارائه کرده بودم و که مورد استقبال کوچولو ها ی عزیز قرار گرفت. این دفعه درباره سنجاقک و آشنایی کودکان با ویژگی سنجاقک داستانی نوشته ام که بزودی در وبلاگ ها ارائه می شود. امیدوارم مورد استقبال کودکان قرار گیرد. این کار م را به تمام کودکان کره زمین بخصوص کودکان ایرانی و فارسی زبان تقدیم می کنم. -هدیه ای از طرف فرخنده پارسا به کودکان که خیلی دوستشان دارم.

هیچ نظری موجود نیست:

درباره من

علوم و روش آموزش آن به کودکان و نوجوانان و طراحی و تصویر سازی

فهرست وبلاگ من

بايگانی وبلاگ